HomeHome  KKKKKK  OtsiOtsi  Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri  KasutajagrupidKasutajagrupid  RegistreeriRegistreeri  Logi sisseLogi sisse  

Share | 
 

 K-750

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Go down 
AutorTeade
jorma901



Postituste arv : 4
Age : 31
Registration date : 04/11/2010

PostitaminePealkiri: K-750   Nelj Nov 04, 2010 7:01 pm

Sai siis ammune unistus teoks tehtud ostsin endal vanakooli motika. Ja siis sai pikaaegneja raha nõudev taastamise protsess ette võtta.
Motikas sai juppideks võetud ja metall osad liivapritsitada ja uuesti värvitud. Juhtmestik, õlid, vahetatud. Enne uut sõidu hooaega peaks kõik trossid vahetama kuna too hetk kui tallinna poest juppe tellisin siis veel mõtlesin et vanad trossid kõlbavad aga kui taastada siis juba korralikult. Vaja veel genekas uuesti maha võtta kuna ta otsustas laadimise lõpetada ja klapid uuesti regullida.
Oma järge ootab veel külgkorv. Kuna pole olnud võimalust külkat eelmise omaniku juurest ära tuua.

Ostmise järgselt tehtud pildid http://album.ee/album/525303/50223543
Peale remonti: http://album.ee/album/525303/50250517
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
jorma901



Postituste arv : 4
Age : 31
Registration date : 04/11/2010

PostitaminePealkiri: Re: K-750   Nelj Nov 04, 2010 7:31 pm

Suvel mingi aeg sai endal muretsetud ka terve hulk varu juppe enda motikale. Lenksad, esihark, esi tuli, raam, 2 diffrit, hooratas, genekas,süütepool, tagu amordid, kasti täis juppe – pidurid, vedrud, hoovad jne, kappremonditud mootor vanematüübi käimariga. Vana izi paak. Osad asjad sai ka vahetatud ja palju asju polnud vaja. Aga kuna juppe oli palju ja ruumi vähe siis sai jupid müüki pandud, aga kuna ostja kes lubas asjad ära osta ei tulnu asjadele järgi (hea mees kes lubabgi). Nii jäidgi eelpool nimetatud asjad mulle. Kuni üks päev kogematta leidsin selle foorumi ja peale kaasfoorumlaste projektide uurimist tekkis endalgi mõte et tahan ka endale teistsugust motikat kui seda on klassikaline motikas. Ja kuna endal olemas paras ports toorainet siis miks mitte. Peale paari päewast mõtlemist tekkis ka mitu kuvandit milline see chopper võiks välja näha. Plaan on raam keevitada pikemaks et tekiks parem sõidu asend ja mõnusam välimus ja kiige osa ka pikemaks teha. Teise varjandina mõtlesin et kaotan kiige ültse ära ja keevitan ratta kinnitus kohad raami külge. Muuta lenkse. Iste otse raami külge. Bensa paaki muuta. Sumpad meisterdada ja nipet näpet veel asju kõik ei tule meelde ja kaustik märkmetega garaasiz kust uurida asju täpsemalt. Üle jäänud muutused ja tegevused ja pildid lisan uues teemas ja siis kui asja käsile võtnud olen. Loodan et juba ligemal ajal

Siin kohal tekkis küsimus. Kange tahtmine on taha panna laiem kumm koos veljega ja jätta see kardaan ülekandega aga endal juhe koos kuidas seda teostada. Mis velge peaks kasutama kuidas teha diffri kinnitus veljele ja kas ja kuidas muuta siis raami. Ratta kinnitus kohti just. Kust teha raam laiemaks jne. Või on lihtsam aretada kett üle kanne

Juppidest pildid siin: http://album.ee/album/525303/50250519
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
suslik83

avatar

Postituste arv : 31
Age : 34
Asukoht : paide-ardu
motikas/auto : IZ 7.107 ja see ratas vist saab ka roosat tooni kerele

Registration date : 17/03/2009

PostitaminePealkiri: ...   Nelj Nov 04, 2010 7:48 pm

endal hetkel IZ pl5 näppimine pooleli ja kõrvalt sinu küsimusi lugedes olen isegi maadelnud velje teemaga! Ise lahendaksin asjad pöia vahetusega!
ise kaalusin seda aga sain sobiva lahenduse sama ratta teiste versioonide juppe kasutades.
ees 19x3,00 veljeks iz 56 ning taga 18x4,10 veljeks pl3. sinul soovitan vaadata võimalusena samuti sama ratta teisi versioone. ahjaa kodarate lappamine on 2 h tööd ning kodara hind vähemalt 15 krooni....pöia pead ise otsima, rummu saad jätta ju sama. hetkel bikeris ajas keegi velgi kokku, et rõdule piiret teha. Pane kuulutus ülesse ja võibolla õnnestub 40ne kodaraga laiem pöid saada. otse poest lahendus oleks tõenäoliselt uuema urali velg koos kiire difriga.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
schumahher

avatar

Postituste arv : 68
Age : 38
Asukoht : Jõhvi
motikas/auto : Kawasaki VN1500
Registration date : 22/06/2010

PostitaminePealkiri: Re: K-750   Laup Nov 06, 2010 1:56 pm

jorma901 kirjutas:

Siin kohal tekkis küsimus. Kange tahtmine on taha panna laiem kumm koos veljega ja jätta see kardaan ülekandega aga endal juhe koos kuidas seda teostada. Mis velge peaks kasutama kuidas teha diffri kinnitus veljele ja kas ja kuidas muuta siis raami. Ratta kinnitus kohti just. Kust teha raam laiemaks jne. Või on lihtsam aretada kett üle kanne

Juppidest pildid siin: http://album.ee/album/525303/50250519

Tagaratta tifri ehitusest peaks siin juttu ja pilte olema kindlasti, täpselt ei mäleta aga otsi projektikate seast.
Vist oli autovelg ja mingi emmilise differ bkokku lükatud
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
goddam



Postituste arv : 2
Registration date : 23/12/2010

PostitaminePealkiri: Re: K-750   Nelj Dets 23, 2010 9:42 pm

olen lugenud k750 ehitusest kus alla pandud 5x16 rehvid ning mulle meelde jäänud et see mees lahendas nii. Ta vähendas kardaani diameetrit 1mm võrra ning muutis velje offseti kodaratega - kasutades ühel pool pikemaid ning teisel pool lühemaid kodaraid. Hetkel ei tule link meelde a kui leian siis panen lingi üles. Tulemus oli tal väga ilus ja mulle isiklikult meeldivad 16" ja kõrge profiiliga ning laiema rehviga k-750 rohkem kui originaal. see siis lihtsalt mõtteaineks sulle.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Sponsored content




PostitaminePealkiri: Re: K-750   

Tagasi üles Go down
 
K-750
Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
 :: Liikmete tsiklid ja projektid-
Hüppa: