HomeHome  KKKKKK  OtsiOtsi  Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri  KasutajagrupidKasutajagrupid  RegistreeriRegistreeri  Logi sisseLogi sisse  

Share | 
 

 Subaru M-type :)

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Go down 
AutorTeade
daniil



Postituste arv : 14
Asukoht : Kilulinn
motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL


Registration date : 13/01/2010

PostitaminePealkiri: Subaru M-type :)   Püh Jan 31, 2010 7:33 pm

Tere

Selline agregaat ehitamisel:



mootoriks Subaru EA81
raam Dnepr+M72
sidur - BMWR1150GS
kahvel Ural-Turist
karburaator tuleb ´keihin (HD Sportster),
tagavelg - SAAB 9-5 varuratas.

Järgmisel nädalal loodan sebida märksa lühema kardaani,130/90-16 rehvi, ja seejärel raami tagaosa valmis saada (hetkel on see niisama vahele veeretatud).
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
shadow600

avatar

Postituste arv : 167
Age : 33
Asukoht : Soome, Helsinki
motikas/auto : kawasaki vn 800 classic 1998
Registration date : 23/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Esm Veeb 01, 2010 6:53 am

midagi väga huvitavat jälle! cheers
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
rapex

avatar

Postituste arv : 235
Age : 27
Asukoht : Vara
motikas/auto : Autoks: Chevrolet Citation
Sikliks: H-D bobber project
Registration date : 24/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Esm Veeb 01, 2010 7:24 am

Elajas (Y) Jälgin huviga!!
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
tamm

avatar

Postituste arv : 179
Age : 36
Asukoht : Tartu
motikas/auto : H-D XLH1200 ´92
Registration date : 19/11/2008

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Esm Veeb 01, 2010 2:50 pm

Päris huvitav asi!! millise lennuki pealt sa selle mootori maha keerasid?!_ neid vist kasutati väikelennukitel?

edu!!!
Tamm
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://www.chopcult.com
Ivoonu

avatar

Postituste arv : 142
Age : 43
Asukoht : Tartu
motikas/auto : Honda Shadow vt750c
Registration date : 26/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Esm Veeb 01, 2010 4:15 pm

Subaru EA 81 Engine
The majority of TERRIER 200 are powered by the Subaru EA 81 engine. In a standard configuration this engine develops 100 HP, which allows the TERRIER 200 to cruise at 110 Kts. A custom built intake manifold, flow optimised exhaust system, altitude compensated carburetor and a modified camshaft are just a few items that guarantee excellent performance. When it comes to fuel consumption and reliability it excels above the competition. The Subaru EA 81 was developed originally as an aircraft engine, but ended up being used to power the Subaru Brumby Automobile. Its compact design as well as the weight/power ratio makes it a highly recommended power plant for the TERRIER 200. It is also available with the FOXCON AVIATION Independent Ignition System. Some builders have fitted injected Subaru engines to their TERRIER 200 with a power rating of 125 HP. Alternatively each builder can chose from other suitable engines in this power/ratio range to equip their TERRIER 200.
http://www.foxcon.com/images/powerplant.jpg
http://www.foxcon.com/product.html#topic3
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://ivoonu.eu/
born62

avatar

Postituste arv : 66
Age : 55
Asukoht : Mulgimaa
motikas/auto : HD Evo Softail Custom
Registration date : 27/06/2009

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Esm Veeb 01, 2010 4:20 pm

Üks hull (heas mõttes) projekt jälle. Hoia ikka asjaga kursis. Jälgime huviga. Lennukimootor Laughing mida järgmisena.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
daniil



Postituste arv : 14
Asukoht : Kilulinn
motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL


Registration date : 13/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Esm Veeb 01, 2010 6:51 pm

Tegu on siiski auto mootoriga, selliseid leidub näiteks 80'date Subaru Leonel, Pick-Up'il või Brat'il Smile

Selle mootori võimsus peaks olema 54kw .

http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EA_engine


Natuke kirjutan veel sellest, kuidas sai tehtud sidur ja käimakast mootriga ühendatud.

Alguses oli plaanis treida keevitada Dnepri hooratas parajaks treitud Subaru hooratta sisse, aga tekkis kahtlus, et sellise siduri lahutamine saab olema väga raske, kuna tuleks kasutada palju tugevamaid vedrusid. Sai siis vaadatud BMW tsiklite sidurite-hoorataste pilte internetist, omast kogemusest tean, et BMW tsiklitel päris pehme sidur, olgugi, et suurematel on 100 hobuse kanti. Veel oli teada, et Moskvitš 408 siduriketas on 180 mm diameeriga , nagu BMW 1100 oma ja sobib emmiliste kägikasti otsa, samuti on suureks plussiks ketta keskel asuvad vedrud, mis loodetavasti natuke leevendavad käimakastile osaks saavat peksu. Muide, bemmi siduri ajam töötab samamoodi nagu emmil - pika tõukuriga läbi käigukasti võlli.

BMW hoorattas tuli kinni keevitada kinnituspoltide augud ja siis puurida uued,et klapiksid Subaru väntvõlli otsas olevate avadega. Seejärel treisin Subaru hooratta seest selliseks, et BMW hooratas koos siduriga sisse istuks. Ka tuli valmistada väikesed vaheplaadid, et 2mm paksem mosse ketas ära mahuks. Mootori ja käimakasti vahelise osa valmistas kuldsete käte ja väga hea töökojaga sõber Anton, Subaru käimari tükist ja 10 mm. alumiiniumplaadist, mis omavahel argooniga kokku keevitati, enne seda lõigati freesimispingis plaati käigukasti jaoks vastava mõõduga ava.





Sai ka järele proovitud, kas mootor vändast käivitub (siis oli originaal karbuss veel küljes). Käima ta läks, ainult et esimese hooga väänasin vända kõveraks, hiljem selgus, et kickstarteri poolkuu esimesed kaks hammast oli ammu ära murdunud, sellest ka käivitusmehhanismi kinnijäämine.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
OnkelMats



Postituste arv : 145
Asukoht : Harjumaa
motikas/auto : Regal Raptor bobber
Registration date : 16/11/2009

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Esm Veeb 01, 2010 7:37 pm

Täitsa äge. Tea mis ARK selle vigurvända kohta ütleb. Kas sepad kukuvad sussid taeva poole või mäs? Ei, igastahes edu...jälgin teemat samuti huviga!
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
mart

avatar

Postituste arv : 57
Age : 29
Asukoht : võru, viljandi, paide
motikas/auto : Harru, Vento
Registration date : 11/03/2009

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Esm Veeb 01, 2010 8:05 pm

Väga kihvt projekt käsil. Endast käest tean, et tsikkli peale auto mootor ei saa kedagi külmaks jätta. Peamine, et autole kohaselt ka tagurpidi käik olemas(kui oleks korviga ratas siis on väga mõnus).
Asi mis mind huvitab on kas sul see jagaja kaas koos juhtmetega seal paagi all häirima ei jää. Endal oli küll selline jant, jagaja oli kohe väga ebasobiva koha peal, kuna autol pole kapoti all väga oluline kus ta paikneb, samas tsikklil peaks olema ikka võimalikult peidus.

Edu ehitusega
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
daniil



Postituste arv : 14
Asukoht : Kilulinn
motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL


Registration date : 13/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Esm Veeb 01, 2010 8:23 pm

Edit: Jagaja mahub kenasti paagi alla ära, kontrollitud, temast ettepoole jääb radikas, mis peaks sõidu ajal suurema osa vastu lendavast saastast ja veest kinni pidama

ARK koha pealt niipalju, et kavatsen mõnest ekspertiisiga tegelevast firmast küsida abi vormistamisel, igasugused nõuded tulede kõrguse jms. asjade kohta on ARK kodulehel olemas. Harley-mehed ju saavad oma mitteoriginaasete raamidega rattad arvele iseehitud ratastena, tuttava ratas on koostöös Vihuriga sellise protseduuri edukalt läbinud, olgugi et päris suurte kuludega.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
biffik

avatar

Postituste arv : 124
Age : 30
Asukoht : Viljandi- Tallinn
motikas/auto : Dnepr
Registration date : 10/02/2009

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Teis Veeb 02, 2010 6:39 am

ootan huviga, kui asi valmis saama hakkab.
Üks huvitavamaid projekte praegu siin.

Edu ehitamisel ja külma närvi!
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Extinction

avatar

Postituste arv : 62
Age : 24
Asukoht : Põltsamaa
motikas/auto : GSX-R1100
Registration date : 07/09/2009

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Teis Veeb 02, 2010 6:48 am

Kunagi vist automotos rääkisid sellest, poleks uskunudki et ratta lugu ka siia jõuab. Smile
Edu, paksu rahakotti ja külma närvi!
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
agent007

avatar

Postituste arv : 472
Age : 28
Asukoht : Tartumaa/Tartu
motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700
Registration date : 26/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Teis Veeb 02, 2010 6:53 am

Mootor on küll wicked... ootan edasist progressi! Twisted Evil
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
daniil



Postituste arv : 14
Asukoht : Kilulinn
motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL


Registration date : 13/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Nelj Märts 04, 2010 11:46 am

Koostöös sõbra Antoniga valmisid vahepal raam, esipidurid ja sisselaske kollektor HD karbussi jaoks (plitidel seda pole).

Esipiduri supportid pärit Honda VFR'ilt

Pilte saab suuremaks klikkida








Esi-ja tagaratta laagriteks sobisid Voshodi käigukastist pärid laagrid 204 (20x47x14), esiratta võll jäi parajaks treitud Uraali oma, tagaratta võlli pidin uue treima, kuna tagaots jäi 7,5 cm laiem.




Tagaratta rummu valmistasin Uraali rummust ja kahest mingi vanema mersu rummust, mille poldiaugud klappisid Saabi tagavaravelje omadega. Velg kinnitub rummu külge poltidega. Sellise disaini valisin juhuks kui mõni edevam velg kunagi pihku satub Smile

http://illiweb.com/fa/pbucket.gif


Nüüd on tõsisematest tegemistest jäänud peaülekande ümberehitus, millega plaanin ühele poole saada märtsi lõpuks. Hetkel plaanis kasutada kahte püsikiirusliigendit kardaaniristi ja kummist pontšiku asemel, kuna püsikiirusliigendid töötavad kardaaniristidest suurema nurga all. Kui sellest miskit välja ei tule, peab leppima kahe kardaaniristiga ja veidi viltu pööratud mootoriga või vasakule nihutatud tagarattaga.


Raami tagaosa valmistas Anton uue, ka muutsime roolikannu nurka, kuna sellise kahvliga jääb trail ehk järeljooks sooloratta jaoks väga lühikeseks.
Sellel nädalavahetusel plaanis installida karburaarotisse reguleeritav peadüüs ja katsetada, kas mootori sellise sisselaskega üldse käima saab vändast Smile




Punane putukas tagaplaanil on 200-kuubine mudavurr TMZ 5.951 "Tula", millega kogu talv sai ümber garaaži stressi maandatud Smile
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
SANDER
Admin
avatar

Postituste arv : 444
Age : 30
Asukoht : Tartu
motikas/auto : Harley, Volvo
Registration date : 09/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Nelj Märts 04, 2010 2:16 pm

edu!!! just selline projekt on minu vaieldamatu lemmik Cool leiaksin endale samasuguse diisli ....siis tuleksin kohapeale mõtteid koguma. Cool

_________________
old harley´s don´t die
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://www.estonianchopper.com
daniil



Postituste arv : 14
Asukoht : Kilulinn
motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL


Registration date : 13/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Nelj Märts 04, 2010 3:13 pm

Kardan et tsikli aiste vahele mahtuvat bokser-diislit jäädki otsima Smile Subaru lasi oma esimese diiselsõiduato välja alles eelmisel aastal, VW ja Citroen i bokserid on vist kah kõik bensukad Smile
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
SANDER
Admin
avatar

Postituste arv : 444
Age : 30
Asukoht : Tartu
motikas/auto : Harley, Volvo
Registration date : 09/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Nelj Märts 04, 2010 3:15 pm

daniil kirjutas:
Kardan et tsikli aiste vahele mahtuvat bokser-diislit jäädki otsima Smile Subaru lasi oma esimese diiselsõiduato välja alles eelmisel aastal, VW ja Citroen i bokserid on vist kah kõik bensukad Smile
siis tuleb ridamootoritega leppida Smile

_________________
old harley´s don´t die
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://www.estonianchopper.com
daniil



Postituste arv : 14
Asukoht : Kilulinn
motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL


Registration date : 13/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Kolm Märts 17, 2010 10:33 pm

Täna üritasin tulutult käivitada mootorit HD karbussiga (non-CV Keihin 80'ndate Sportsterilt) - paukus küll, aga ei käivitunud ja karbuss valas üle.

Selgus, et kütuse taset ujukikambris ei saagi paika, kuna ujuki nõelklapp on kulunud ja logiseb seal pronkspuksi sees. Alguses justkui saab bensu pidama, aga kui pumbata ujukikambrist kütust välja kiirenduspumbaga, siis klapp enam ei sulgu ja kütus jääbki peale jooksma. Mis siis ikka - tellisin ebayst remondikomplekti.

Käisin ka autovaruosade poes, kus sattus pihku umbes selline VW püskiirusliigend



Lähipäevil üritan selle pookida käimari ja kardaani vahel asuva kummist pontšiku asemele.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
daniil



Postituste arv : 14
Asukoht : Kilulinn
motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL


Registration date : 13/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Kolm Märts 24, 2010 7:04 am

Eilne õhtu möödus loomingulistes piinades - üllitasin VW põrnika püsikiirusliigendile (maakeli veovõlli otsale)flantsi mingi auto rattarummust ja dnepri käimari otsakäivast "kahvlist".

"Kahvli" jäänus ja enam-vähem valmis flants.



samad asjad kokku pressituna:





VW püsikiirusliigend:




Ja kogu kompott üksteise otsa laotuna:




Täna lasen kokku flantsi kokku keevitada, peale seda trein veelkord üle ja puurin augud püsikiirusliigendi kinnitamiseks.

Pettumuse valmistas fakt, et VW püsikiirudliigendi kummist lõõts ei mahu ära, kuna on liiga suure läbimõõduga. Ilmselt tuleb leida märksa peenem lõõts sinna ja/või pöörata mootor raami sees paar kraadi viltu, eks aeg näitab.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
daniil



Postituste arv : 14
Asukoht : Kilulinn
motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL


Registration date : 13/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Teis Apr 06, 2010 1:12 pm

No nii, lõpuks sai Volkswageni püsikiirusliigend installitud. Kardaan on tehtud VW poolteljest, selle tagaosasse puuriti pikitelge auk ja pressiti kuumalt sisse Dnepri kardaani tagumine osa, seejärel keevitati kardaani pooled argooniga kokku. Käimari võlli otsast sai ära lõigatud kuul, millele originaal kardaan toetus, kuna VW pooltelg fikseerub püsikiirusliigendi külge. Karta on, et ka reduktori küljes oleva kardaaniristi peab miski väiksema püsikiirusliigendi vastu vahetama, kuna nurk on ikka päris suur, aga eks seda vaatab hiljem. Hetkel ei kujuta ette, milline võib sobida, kolleegid Venemaal kasutavad väidetavalt VAZ 1111 (Oka) oma, peab uurima,kuskohas sellist asja müüakse, või oskab ehk keegi miskit muud soovitada, milline on teie poolt nähtud väikseim püsikiirusliigend ?


Pilte saab hiireklõpsuga suuremaks teha:







Sai veel ostetud käigukasti jagu Lääne laagreid, kaelus-ja rõngastihendeid, lähipäevil panen korraliku käigukasti kokku.
Veel vajavad tegemist radiaator, generaatori kinnitus, õhufiltri üleminek, tagapiduri pedaal ja hoovastik, gaasitrossid ja miljon pisemat sorti asja.
Plaanis on viia Moskvitš 408 siduriketas ja tagumised piduri klotsid taastamisele Pidurimeistrisse.


Siinkohal küsimus - ega kellegil pole müüa mõistliku hinnaga push-pull (kahe trossiga) gaasirutškat paksule lenksule, soovit. koos trossidega ?
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
SID

avatar

Postituste arv : 114
Age : 33
Asukoht : Tartu
motikas/auto : rusty ural, firebird/GMC Sierra 3500, ´72 HD Sportster, VAZ 21011
Registration date : 26/11/2008

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Teis Apr 06, 2010 6:21 pm

Kasutaja Martinil peaks olema Harley gaasirutska üle, 25 mm lenksule, tasub uurida.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
daniil



Postituste arv : 14
Asukoht : Kilulinn
motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL


Registration date : 13/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Kolm Apr 07, 2010 4:21 pm

SID kirjutas:
Kasutaja Martinil peaks olema Harley gaasirutska üle, 25 mm lenksule, tasub uurida.

Tänud info eest, PS saadetud Smile
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
daniil



Postituste arv : 14
Asukoht : Kilulinn
motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL


Registration date : 13/01/2010

PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   Nelj Okt 20, 2011 10:06 pm

Peale pikka pausi sai projekt jälle käsile võetud - sebisin mingi pisikese Toyota generaatori, Nissan Micra radika, Triumphi 1" gaasirutška, DDR traktori esitule , samuti sai käigukasti flantsi külge aretatud elektristarter, kuna käivitamise katsete ajal selgus, et Dnepri kickstarteri mehhanism peab vastu ainult paarsada matsu Smile ,ja seda on ikka väga raske tallata nii suure mootoriga.
Radika torud tuleb joota teise kohta, kuna ülemine on täpselt raami vastas ja alumine suunatud valele poole.

Sisselaske kollektori külge aretasin, nagu lubatud, Sportsteri karpa, millele sai paigaldatud reguleeritav peadüüs. Eks näeb, kas saab mootori käima sellega - lähima paari nädala jooksul loodan jõuda proovikäivitusni.

Tuttava Hondat vaadates selgus, et olen oma rattale samasugused espidurite suppordid pannu külge tagurpidi. Mis seal ikka, keerasin esiratta ja supportid ringi, vaja aretada ka uus kinnitus.
Hetkel on käsil tagaratta lõpetamine, treisin vahepuksid laagritele, nüüd jäänud veel kolmest osast koosnev rumm kokku keevitada, loodan et keevitus ei tõmba miskit viltu, oleksin pidanud kohe alguses kokku keevitama ja alles siis treima laagripesad.

Ühesõnaga, tööd on veel ees palju Smile
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Sponsored content




PostitaminePealkiri: Re: Subaru M-type :)   

Tagasi üles Go down
 
Subaru M-type :)
Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
 :: Liikmete tsiklid ja projektid-
Hüppa: