HomeHome  KKKKKK  OtsiOtsi  Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri  KasutajagrupidKasutajagrupid  RegistreeriRegistreeri  Logi sisseLogi sisse  

Share | 
 

 Agent007: VN700

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Go down 
AutorTeade
agent007

avatar

Postituste arv : 472
Age : 29
Asukoht : Tartumaa/Tartu
motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700
Registration date : 26/10/2008

PostitaminePealkiri: Agent007: VN700    Püh Mai 25, 2014 8:16 pm

Nonii poisid ja tüdrukud, võib nüüd öelda, et olen tagasi!

Eile 24.05.2014 oli üks hullemaid päevi üle pika aja. Kõik mis valesti sai ka läks aga siiski kodu ma vedasin omale selle Vulcani. Tulin taga Tallinnast. Müüja garage eest kuni kodu väravani ~220km, jutti ühe laksuga. Põhjus oli lihtne - aku oli surnud, uut ei suutnud sel kellaajal enam Tallinnast sebida. Panime kaablitega käima ja tuld kodu poole. Ei ÜV ega kindlustust - suht korras värk! Very Happy



Masinast endast nii palju, et veits on ikka ajahambu jäänud. 30 aastat siiski aga tõmbab tugevalt. Esimesed vead mis hetkel avastanud olen...
1) Istme nahk lõhki kohati.
2) Karbussid tahavad sünki saada.
3) Küttetorustik vana ja väsinud.
4) Küünlad on ilmasõjast vist.
5) Õhufiltrid vaja leiutada.
6) Uus aku, õlid.

Kawasaki VN700-A1
Üldist:
Engine and transmission
Displacement: 699.00 ccm (42.65 cubic inches)
Engine type: V2, four-stroke
Compression: 10.3:1
Bore x stroke: 82.0 x 66.2 mm (3.2 x 2.6 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Carburettor. Keihin CVK34 (x2)
Fuel control: DOHC
Ignition: Electronic
Lubrication system: Wet Sump
Cooling system: Liquid
Gearbox: 5-speed
Transmission type,
final drive: Shaft drive (cardan)
Clutch: Wet plate
Fuel consumption: 5.22 litres/100 km (19.2 km/l or 45.06 mpg)
Greenhouse gases: 121.1 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
Exhaust system: Double stainless steel pipes
Chassis, suspension, brakes and wheels
Frame type: Steel
Rake (fork angle): 32.0°
Trail: 127 mm (5.0 inches)
Front suspension: Air charged adjustable forks
Rear suspension: Air charged adjustable shocks
Front tyre dimensions: 100/90-19H
Rear tyre dimensions: 150/90-15
Front brakes: Double disc
Rear brakes: Expanding brake (drum brake)
Physical measures and capacities
Dry weight: 219.0 kg (482.8 pounds)
Overall height: 1,225 mm (48.2 inches)
Overall length: 2,295 mm (90.4 inches)
Overall width: 850 mm (33.5 inches)
Ground clearance: 150 mm (5.9 inches)
Wheelbase: 1,580 mm (62.2 inches)
Fuel capacity: 13.50 litres (3.57 gallons)
Reserve fuel capacity: 1.80 litres (0.48 gallons)


Viimati muutis seda agent007 (Kolm Mai 28, 2014 3:04 pm). Kokku muudetud 1 kord (Reason for editing : Pildid lisatud)
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
agent007

avatar

Postituste arv : 472
Age : 29
Asukoht : Tartumaa/Tartu
motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700
Registration date : 26/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Agent007: VN700    Esm Mai 26, 2014 9:32 pm

Niipalju siis tänaseks. Mõned uued klambrid, torud ja voolikud.
Ning õhtu naelaks laadimisrelee.  Cool  Peab uut tellima/otsima hakkama.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
poison

avatar

Postituste arv : 280
Age : 58
Asukoht : Rapla, Eesti
motikas/auto : vt750 hardtail
Registration date : 06/11/2008

PostitaminePealkiri: Re: Agent007: VN700    Teis Mai 27, 2014 6:10 am

yeaaaaaah..!
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
poison

avatar

Postituste arv : 280
Age : 58
Asukoht : Rapla, Eesti
motikas/auto : vt750 hardtail
Registration date : 06/11/2008

PostitaminePealkiri: Re: Agent007: VN700    Teis Mai 27, 2014 6:20 am

Genekas on neil nõrgavõitu, ära kroonlühtrit himusta, suure valguspargiga pikkadel sõitudel põletab õli ja lendavad saaled, kui iga päev enne sõitu tsikli kõrval ei palveta Smile
Ja kuna genekas võib tahta ümbermähkimist, siis selle saab kätte ainult mootorit raami vahel liigutades, tsekka, kas kuliibinid pole raami sealt geneka juurest juba modinud.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
agent007

avatar

Postituste arv : 472
Age : 29
Asukoht : Tartumaa/Tartu
motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700
Registration date : 26/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Agent007: VN700    Teis Mai 27, 2014 5:57 pm

poison kirjutas:
Genekas on neil nõrgavõitu, ära kroonlühtrit himusta, suure valguspargiga pikkadel sõitudel põletab õli ja lendavad saaled, kui iga päev enne sõitu tsikli kõrval ei palveta Smile
Ja kuna genekas võib tahta ümbermähkimist, siis selle saab kätte ainult mootorit raami vahel liigutades, tsekka, kas kuliibinid pole raami sealt geneka juurest juba modinud.

Eeldavatavalt on hiljuti vahetatud genekas, selle tõestuseks leidsin geneka uued faasijuhtmed ja tinutused. Eelmine omanik hoiatas pingeregulaatorit.


EDIT:

Süvenesin natuke rohkem.
Staatorist 4k rpm -ga jookseb välja 66v mähiselt.
Nii... harutasin regulaatori ära aku karbi alt. Paari poldiga kinni mis mõlemad murdusid ära. Pistik on natuke lõigutud.Ühele klemmile see pressitav emane ots pandud. Puhastasin ära. Nagu hakkas laadima.
1,1k rpm - 13.1v DC akule
1,5k rpm - 14.0v
3k rpm - 13,7v
4k rpm - 13,5v

Lasin käia veidi 4k peal. Hakkas kukkuma ja lõpuks kadunud. Liigutan siis klemme tuleb jälle tagasi jne... Proovin klemmid üle joota mis jamad tunduvad.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
agent007

avatar

Postituste arv : 472
Age : 29
Asukoht : Tartumaa/Tartu
motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700
Registration date : 26/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Agent007: VN700    Teis Sept 16, 2014 7:38 pm

Nonii, tere...

Ilmad külmad, masin töökoja all ja rellakas limpsas vanu roostes sumpasid. Viskasin selle eelpüti kõhu alt minema. Sound check on OK, sobib!
Tekkis aga probleem ja ma ei teagi kas seoses sumpade kastreerimisega. Nimelt selline asi, et kiirendab normaalselt aga jama hakkab kui maantee kiirusel rutska rahule jätta ning 5. -ga kruiisida. Siis hakkab puterdama ja vist isegi üks pütt kaob ära. Annad veits gaasi hakkab elama jälle.
Eelnevalt vahetasin ära silindri-karbussi lõdvikud. Viskasin minema selle järelpõletus süsteemi (klapp istme all mis suunab silindrist lisaõhku sumpadesse, et seal ülejäänud kütti põletada). Karpad olid maas, regulli mingisugust veel ei teinud, lõdvikud sain ilusti kinni ja positsioneeritud manuali kohaselt.
Tühikäik on normaalne, mõlemad löövad normaalselt, suurema külgkalde korral parem pool (tagumine) hakkab veits jobutama aga see vist normaalne.
Originaalid, Keihin karbussid. Segukruvi kaaned ära võetud. Hetkel tehase regull - 2,5pööret välja. Hetkel pole mahti saanud uuesti karbusse maha veel võtta.
Netist uurisin, et vist nendel karbussidel nö. 3 reziimi - tühikäik, kiirendus ja kulgemine. Membraane ja juppide tööd hetkel kokku ei vii. Seega mõtlesingi, et ehk siin targad mehed oskavad midagi soovitada/nõu jagada.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
agent007

avatar

Postituste arv : 472
Age : 29
Asukoht : Tartumaa/Tartu
motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700
Registration date : 26/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Agent007: VN700    Kolm Sept 17, 2014 4:53 pm

Ise küsin, ise vastan. Probleem oli karbusside tuulutuse voolikus. See oli õhupuhastist välja tulnud, seal mingi spets koht selle jaoks. Toru ots lõigatud 45kraadi alla, auk ise on kinnine st. pole õhupuhastusega ühenduses, lihtsalt vist korpuses. Problem solved, just tulin ringi pealt. Twisted Evil
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
donn

avatar

Postituste arv : 366
Asukoht : on my murdercycle
motikas/auto : Honda Transalp XL600V
Registration date : 26/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Agent007: VN700    Teis Okt 14, 2014 4:34 am

Soovin rattasoetamise puhul õnne. Oli vist hammas verel küll enne jälle lenksutaha saamist? Smile
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://youshouldbuildit.blogspot.com/p/blueprints.html
agent007

avatar

Postituste arv : 472
Age : 29
Asukoht : Tartumaa/Tartu
motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700
Registration date : 26/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Agent007: VN700    Esm Okt 27, 2014 11:52 am

donn kirjutas:
Soovin rattasoetamise puhul õnne. Oli vist hammas verel küll enne jälle lenksutaha saamist? Smile

Tänan. Oli küll verel jah. Ning kui üle mitme aasta sain lenksu vot siis oli korralik adreka laks.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Rein



Postituste arv : 12
Asukoht : Tartu, Mustla
motikas/auto : Dnepr, Yamaha FJ1200, Honda Valkyrie, Yamaha XVS 125
Mõned Cadillacid ja Landrover Discovery 1
Registration date : 28/12/2010

PostitaminePealkiri: Re: Agent007: VN700    Püh Veeb 22, 2015 7:49 pm

Kevad koputab uksele, mida uut on, hooajaks valmis Wink
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://reinufoto.wordpress.com/
agent007

avatar

Postituste arv : 472
Age : 29
Asukoht : Tartumaa/Tartu
motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700
Registration date : 26/10/2008

PostitaminePealkiri: Re: Agent007: VN700    Teis Märts 24, 2015 12:42 am

Rein kirjutas:
Kevad koputab uksele, mida uut on, hooajaks valmis Wink

Hetkel on seis selline, et sadulal sai uus nahk peale. Sumpad pea tühjaks - pmst viskasin selle käraka põhja alt minema mis kahte sumpat ühendab. Põhjus oli ka tegelikult ilmselge... augud sees ja lekkis igalt poolt. Siis aga hakkas pea puhta toruga V2 sound istuma. Hetkel oleks vaja leiutada mingid summutud. Tahaks midagi sarnast nagu kunagi hondale said e. turnoudid.

Mingeid suuremaid ehitusi pole saanud teha aja puuduse tõttu. Arvan, et selle hooaja sõidan veel stockina ja siis hakkan tegema. Kindel visioon asjast on olemas muidu. pirat
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Sponsored content




PostitaminePealkiri: Re: Agent007: VN700    

Tagasi üles Go down
 
Agent007: VN700
Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
 :: Liikmete tsiklid ja projektid-
Hüppa: